Blog

Od czego zależy cena wypożyczenia mebli?

Pożyczasz dokładnie to, czego potrzebujesz, następnie oddajesz meble w dogodnym terminie. Zasadnicze pytanie brzmi, ile to będzie Cię kosztować? Odpowiedź jest prosta, choć nie do końca wszystkich zadowoli i brzmi: “to zależy”. Cena za wynajem mebli jest uzależniona od wielu czynników. Wpływ na ostateczną kwotę ma wielkość zamówienia, czas wynajmu, ewentualny montaż oraz demontaż, czy koszty dostawy. To cała gama elementów, jakie należy uwzględnić w trakcie ostatecznej wyceny.

Czytaj więcej...


Eventy biznesowe - jakie meble będą przydatne?

Nawet jedna impreza potrafi wiele zmienić w życiu firmy, ponieważ dobrze przeprowadzony event biznesowy stanie się marketingową trampoliną do zdobycia nowych klientów. Tego typu wydarzenia świetnie nadają się również do podkreślenia rynkowej pozycji przedsiębiorstwa i wyraźnego zaznaczenie poziomu swojego profesjonalizmu. Podczas takich imprez znaczenie mają nawet najmniejsze detale, dlatego tym bardziej warto zwrócić uwagę na tak istotne elementy, jak umeblowanie sali lub otwartej powierzchni ogrodowej. Tutaj jednak rodzi się pytanie, jakie meble na event sprawdzą się najlepiej?

Czytaj więcej...


Kiedy warto wypożyczyć meble?

Kiedyś wypożyczanie mebli kojarzyło się z dużymi, imprezami firmowymi. Najczęściej pierwszą myślą były ogromne gale lub wydarzenia organizowane przez przedsiębiorstwa, które odgrywają główne role na rynku. Obraz ten już dawno jednak uległ zmianie. Obecnie wynajem mebli na eventy jest rozwiązaniem chętnie wybieranym nie tylko przez przedstawicieli biznesu, ale także prywatnych użytkowników. Wynika to z kilku powodów. Przede wszystkim cennik tego typu usług stał się bardzo atrakcyjny.

Czytaj więcej...


Jakie są koszty wynajmu mebli na imprezy plenerowe?

Czasy, gdy na plenerowe wydarzenia mogły pozwolić sobie tylko firmy, już dawno minęły. Obecnie rozwiązanie jest bardzo chętnie wybierane również przy mniej oficjalnych, a nawet kameralnych spotkaniach w gronie rodziny lub znajomych.

Czytaj więcej...


Czy warto wypożyczyć zastawę stołową na wesele?

Organizacja wesela wiąże się z zadbaniem o każdy, nawet najdrobniejszy, szczegół. Oprócz wynajęcia sali lub namiotu trzeba pamiętać także o oświetleniu, krzesłach, dekoracjach, a nawet zastawie stołowej. To właśnie sztućce, talerze i szkło potrafią zepsuć humor przyszłej Pannie Młodej. Co zatem zrobić w sytuacji, gdy zastawa oferowana przez restaurację w żadnym stopniu nie spełnia oczekiwań narzeczeństwa? Najlepiej zgłosić się do wypożyczalni gastronomicznej.

Czytaj więcej...


Dobre przygotowanie do eventu, czyli wynajem barierek i namiotów

Organizacja imprezy plenerowej jest zadaniem pełnym wyzwań. Podczas tworzenia planu eventu oraz listy niezbędnych rzeczy często można zapomnieć o tym, co najważniejsze. Są jednak dwie rzeczy, które dzięki swojej wielkości i przeznaczeniu nie mogą być zapomniane. Dzisiaj przedstawimy więc najprzydatniejsze elementy każdego eventu na łonie natury.

Czytaj więcej...


Meble eventowe i zalety ich wypożyczenia

Coraz więcej osób organizujących bankiety i imprezy różnego rodzaju decyduje się na wynajem mebli od specjalnych firm oferujących tę usługę. Nic w tym dziwnego – dzięki skorzystaniu z pomocy z zewnątrz można liczyć się z wieloma zaletami, które ułatwią organizację całego eventu. Jakie plusy można zaliczyć do najważniejszych

Czytaj więcej...


Oświetlenie i nagłośnienie imprez – najważniejsze informacje

Planowanie imprez firmowych, oficjalnych eventów i ślubów często wiąże się z organizacją wielu rzeczy. Oprócz ustawienia mebli na sali, cateringu i zadbania o atrakcje należy pamiętać także o odpowiednim nagłośnieniu i oświetleniu. Wiele osób zupełnie zapomina o obsłudze technicznej, skupiając się na wcześniej wspomnianym jedzeniu czy też rozmieszczeniu krzeseł i stołów. Warto jednak zwrócić uwagę na zakup odpowiedniego sprzętu, jak i zatrudnienie profesjonalistów.

Czytaj więcej...


Parasole grzewcze na eventy - rodzaje i specyfikacja

W okresie letnim i wczesnowiosennym coraz częściej na terenach ogródków restauracji można zauważyć specjalne parasole grzewcze. Są to elementy, który mają za zadanie dawać ciepło gościom, gdy na dworze panuje lekki lub większy chłód. Zalety płynące z zastosowania parasoli sprawiają, że są one coraz to popularniejsze i bardziej rozchwytywane.

Czytaj więcej...


Wszystko o wynajmie hal namiotowych

Imprezy firmowe, wydarzenia publiczne i wesela to trzy eventy, które łączy to samo – rosnąca popularność wykorzystania do ich organizacji hal namiotowych. Hale namiotowe, pomimo że istnieją już od lat, z roku na rok są coraz częściej wypożyczane przez różne osoby do organizacji ciekawych eventów.

Czytaj więcej...


Wynajem namiotu na imprezę – jakiej ceny można się spodziewać?

Urządzenie imprezy czy też bankietu często wiąże się z szukaniem odpowiedniego miejsca do zorganizowania wydarzenia. W zależności od tego o jakim mieście mowa, można znaleźć wiele ciekawych restauracji czy też sal, w których można świętować ślub lub bankiet firmowy. Coraz częściej jednak można spotkać się z wynajmem różnego rodzaju namiotów bankietowych i nie tylko, które stanowią nowoczesne i ciekawe rozwiązanie. Zanim jednak zostanie podjęta decyzja co do wynajmu warto jest zwrócić uwagę na ceny za tę usługę.

Czytaj więcej...


Zalety wynajmu namiotu na wesele

Każde narzeczeństwo marzy o idealnym ślubie i weselu, które będzie miło wspominane zarówno przez samą parę, jak i wszystkich gości. Obecnie sale, restauracje i różne firmy oferują bardzo ciekawe rozwiązania, dzięki którym ten dzień może stać się najwspanialszym wspomnieniem. Jednym z nowoczesnych pomysłów jest organizacja wesela pod namiotem, na łonie natury. Słońce, szumiący wiatr i zapach kwiatu unoszący się w powietrzu to sceneria, która sprawi, że niejedna para będzie zainteresowana takim weselem. Nie są to jednak jedyne zalety związane z wynajmem namiotu na tę okazję. Jest ich o wiele więcej.

Czytaj więcej...